pondělí 24. února 2014

Miss Sporty- Crush On You 3D Texture 062


Nedávno jsem upozorňovala na novou kolekci laků od Miss Sporty. Když jsem na ně v úterý koukala, byla jsem k nim dost skeptická, ve čtvrtek jsem si řekla, že bych jim mohla dát šanci, ale to už ve stojanech nebyl ani jediný. A já už vím proč!!
Ačkoliv jsem sama ze začátku nevěřila, že by mohla přijít MS s něčím, co by mě mile překapilo, opak je pravdou! V nabídce jsou 3 barvy- hnědá, oranžovozlatá a černostříbrná. Protože už první dvě jmenované mám od Gabrielly Salvete, rozhodla jsem se vyzkoušet právě ten černostříbrný- a je to bomba!


Láček má opravdu krásnou barvu, třpytky jsou jasně znatelné a se štětečkem se dobře pracuje. K dosažení maximálního efektu je třeba 2-3 vrstev, ale co, za cenu 30,- (zaváděcí cena) naprostá pohádka.

Foto na denním světle:


Foto na umělém světle:

foto: Tomáš Kůst

Dnes ho mám na rukou druhý den. Neloupe se, neošoupává a dokonce vydržel i delší dobu v horké vodě, jó tohle je kouzlo pískových laků. Za mě tedy rozhodně ANO!:)

Žádné komentáře:

Okomentovat