pondělí 3. března 2014

A jaká je vaše oblíbená?

Dnešní příspěvek bych chtěla věnovat porovnávání řasenek, které se mi doma sešly. Důležité je zmínit, že každý má řasy naprosto jiné a každému taky něco jiného vyhovuje. Vše je tedy jen můj osobní názor a mé zkušenosti.
 
foto: Tomáš Kůst


Přiznám se, že jsem měla s výběrem vhodné řasenky vždy problém. Ačkoliv nemám řasy nějak výrazně krátké, nebylo jednoduché najít kartáček, který by docílil vytouženého efektu. Postupem času jsem ale přišla na to, že čím levnější řasenku jsem vybrala, tím lepší byla. Samozřejmě to nemusí platit u všech, ale u kousků do 300,- to tak je zaručeně. Víc peněz se mi do řasenky upřímně nikdy investovat nechtělo.


Nejvíc se mi osvědčily řasenky s ohebným plastovým kartáčkem, na ty nedám dopustit. Naopak plno mých kamarádek a lidí kolem si stojí za klasickými kartáčky se štětinkami. Jak už jsem zmínila, každému vyhovuje něco jiného a je třeba to prostě vyzkoušet.
Dnes bych vám ráda ukázala 7 svých řasenek a něco málo k nim poznamenala. Doufám, že vám to třeba trochu pomůže v budoucím výběru.:)

1. Rimmel London - Lash Accelerator Endless


Tahle řasenka je poslední dobou hodně diskutovaná a povětšinou pozitivně hodnocená. Běžná cena je 200,- v Rossmannu nedávno probíhala akce za 149,. Má přesně ten typ ohebného kartáčku, který mi vyhovuje, ale! Konzistence je malinko řidší a přijde mi, že řasy zbytečně zatěžuje. Líčení s ní prostě chvilku trvá, ale výsledek je fajn.

2. Astor - Big&Beautiful Bfly Butterfly Look Mascara


Jak kamarádka velice trefně poznamenala, tahle řasenka vypadá, jako kdyby do něčeho narazila. Možná s ní prostě neumím manipulovat, ale tvar kartáčku mi přijde totálně k ničemu. Za nějakých 200 - 250,- ji používám k "dodělání" řas. Za mě určitě ne, ale pokud s ní máte někdo dobré zkušenosti, dejte mi určitě vědět.:)

3. Rival de Loop - Maxi Definition Mascara


Tak tohle je ta nejlepší řasenka vůbec. Hledala jsem dlouho něco k čemu bych se vrátila, co by mi vyhovovalo a co by mi nezrušili. Tohle je přesně ona!!! Ovšem... ten pocit jsem si užívla jen rok na erasmu, k dostání je totiž nejblíž v Německu. Všechno musí mít své ale!:( Za necelá 2 eura, s ohebným kartáčkem a nám v Čechách zruší Rival dekorativku, no fajn!!! Každopádně, kdyby ste na ni přeci jen někde narazily, napište a jděte do ní!

4. Gabriella Salvete - xXpress Volume&Black
5. Gabriella Salvete -
xXpress Volume Long&Curl


Taaakže, oba kousky jsem koupila během speciální nabídky, která v Rossmannu probíhala v prosinci. Šlo o to, že člověk dostal za cenu řasenky, která byla v té době ještě navíc v akci, libovolný pískový lak. No neberte to. Ještě, že k tomu byl ten pískáč, jinak bych byla asi hodně smutná. Kartáčky jsou podle mě moc malé, navíc řasenka téměř nebarví. Zelenou (Volume&Black) jsem darovala k svátku. Kromě toho, že řasenka hrozně rychle vyschla, neměla mamka výhrady. Jenže nutno podotknout, že ona má řasy dost dlouhý, takže stačí k zvýraznění pár tahů. Já ať jsem se se svou fialovou (Volume Long&Curl) snažila jak jsem chtěla, děs! Cena je tuším kolem stovky.

6. Essence - Maximum Length Volume Mascara


essence maximum length volume mascara

Zase jsme u mého oblíbeného kartáčku. Řasenky od essence mají více než příznivé ceny a většinou jsou i dost šikovné. Tahle sice prodlužuje, ale slovo objem jí vážně nic neříká. Abych ale nebyla moc kritická, nemaže se a neslepuje řasy. Cena 75,-.

7. Essence - get BIG! lashes triple black


Poslední řasenka, kterou vlastním, je opět značky essence. Patří do rodinky řasenek get BIG! a není vůbec špatná. Sice přemýšlím, co chtějí naznačit tím triple black, protože mezi černou a triple černou prostě rozdíl nevidím, ale oukej. Jinak je to taková fajn řasenka, která sice nedělá zázraky, ale za cenu 60,- poslouží dobře.

Závěrem ještě pár tipů na řasenky, které .....

jsem si v minulosti oblíbila: Miss Sporty - Pump Up Lash Mascara
                                             Miss Sporty - Studio Lash

bych chtěla vyzkoušet:       Essence - I <3 Extreme crazy volume mascara

musím mít:                           Essence - Colour flash volume (ty barvy!!!)

Tak fajn, pokud jste se statečně prokousaly až ke konci tohohle článku, doufám, že se vám líbil a že vás třeba i trochu inspiroval. Chtěla bych moc poprosit o tipy na vámi favorizované řasenky, protože těch dobrých je opravdu málo!:)

Hezký den!

Žádné komentáře:

Okomentovat