středa 16. dubna 2014

Essence - nail art designer set

Krásný den všem,
dnes se s vámi musím podělit o věc, na kterou jsem narazila ve stojanu essence úplnou náhodou. Možná- nebo spíš určitě- už ji bude většina z vás znát, já jsem byla mile překvapená. Za 55 Kč si totiž můžete pořídit malý nail art set, se kterým si vyhraje úplně každý. Vůbec nechápu, proč jsem nakoupila všechny ty zdobící laky, když stačil jen štěteček, ale už se stalo.:) Tak ale abych se dostala k věci, na nehtech jsem měla třetí den vínový lak Flormar č. U34. Konečky už se začínaly malinko ošoupávat a já měla jít večer na koncert. Tak mě nenapadlo nic jiného, než prostě houbičku použít poprvé, aplikovat na nic zlatý lak Dermacol Glamour č.200 a čekat jak to dopadne. No a já bych řekla, že fajn!:) Samozřejmě, že není každý nehet úplně stejný, ale na poprvé mě to dost nadchlo.

foto: Tomáš Kůst

Tak tohle je výsledek, ale teď se podíváme, co za ním všechno stojí. V první řadě jsem tedy jako "podklad" použila zmíněný Flormárek. Barva je to naprosto krásná, ale na nehtech bohužel tmavší než ve skleničce. Třpytky jsou vidět jen na sluníčku, ale to je pak záře!

 
 

Další zmiňovanou součástí je lak z limitované edice Dermacol Glamour. Ten je, jak jsem se s mnohými lidmi shodla, naprosto úžasný. Nechápu proč dávají takové kousky do limitek!!! Naneste ho buď štětečkem přímo na okraj houbičky a nebo na papír, ze kterého ho pak houbičkou setřete. Nesnáším, když se slova opakují, ale jinak to prostě nejde.:) Houbičku přiložte na nehet a několika tahy aplikujte. Fantazii se meze nekladou...


Výtvor samozřejmě zafixujeme nadlakem, jednak pro delší výdrž a jednak pro dodání lesku. No a dostáváme se k samotnému setu od essence. Jak už jsem zmínila, obsahuje štěteček na nail art a tři "ostřihané" houbičky. Vypadá to, že toho vlastně moc není, ale to, co s tím můžete všechno vytvořit, je prostě paráda.


A ještě jednou fotky po dokončení:



Mějte se moc hezky a dejte vědět, co na to říkáte! Jestli se vám výsledek líbí a jesli do nail art setu případně taky "zainvestujete"! :)

4 komentáře:

  1. To je krása, ty máš tak krásně nehty a nápady a fotky :) vypadá to super :) My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  2. Péťo děkuju hrozně moc:* :) ale to ty samozřejmě taky!!!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. No to je nádhera!! Vážně luxusní kombinace barev... A ty nádherné nehtíky, hm...:o)) Přeji krásný den:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za pochvalu!!:)) Taky přeji krásný den!:)

      Vymazat