sobota 3. května 2014

Dnes do fialova...

Krásné sobotní dopoledne vám všem,
tak si dáme zase jeden příspěvek.:) Ten dnešní bude malinko netypicky lazen do fialova. Jak už jsem myslím někdy v minulosti zmiňovala, fialovou barvu mám sice moc ráda, ale objevuje se u mě v takových "vlnách". Jak v případě oblečení a doplňků, tak i dekorativky - půl roku ani náhodou, a pak nechápu, proč tu barvu vlastně nenosím.:) Nicméně abych se tedy dostala k věci, dnes jsem opět nakombinovala dva láčky, a to nádhernou fialovou (vážně nejhezčí, kterou jsem za poslední dobu viděla) od Astor - 202 New Bohemian a už známý efektový lak od essence 02 baby, you´re a firework.

foto: Tomáš Kůst


Musím se předem trochu omluvit, protože jsme se k focení bohužel dostali až třetí den, takže jsou trochu vidět ošoupané konečky, příště už si to ohlídám.;) Jinak tahle fialová barvička je z těch, které vypadají pokaždé jinak. Jednou jako klasická fialová, jednou si nejste jistí, jestli vlastně nejde o modrou. Přestě to se mi na ní líbí, není to klasická, mnohdy kýčovitá fialová. Musím říct, že oproti jiným Astoráckým barvám je tahle překvapivě méně pigmentovaná a má dle mého hustější konzistenci. Ze začátku jsem moc nevěděla co s ní, a tak jsem nanášela další a další vrstvy, až se začaly tvořit klasické bublinky a lak musel dolů. Chce to prostě klid a trpělivost, které mi chybí. Lak schne do vysokého lesku.




 Druhý lak od essence jsem si oblíbila hrozně rychle. Dá se aplikovat vlastně na všechny barvy a vždycky vytvoří zajímavý efekt. Neumím si ho předtavit samotný, hlavně kvůli odlakovávání, protože to je fakt peklo.:) Jinak výdrž laků byla naprosto v pořádku, samy můžete posoudit, jak vypadal jejich stav po třech dnech (uf, alespoň k něčemu to je:)).


to už sme si jen hráli :-)

Doufám, že si užíváte krásný víkend i přes to ošklivé počasí. Napište mi určitě co na tuhle kombinaci a hlavně na "fialováka" od Astor říkate, budu ráda za každou připomínku a komentář.:) Báj!

5 komentářů:

  1. Moc krásné fotky:) Mně se teda líbí ten lak od essence, ale ten fialový je krásně sytý :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) ten lak od essence je poměrně vděčná záležitost, protože jde vážně použít přes jakýkoliv jiný lak:) ale tu fialovou jsem si totálně oblíbila:)

      Vymazat
  2. Laky z řady Fashion Studio mám moc ráda. Ty barvičky ♥ Přesně tenhle mám taky a je prostě úžasnej, jen ta pitomá pigmentace.. to samý i s modrým Lilly of the valley. Překvapila mě ale fialková Urban Lolita - ta kryje v pěkných dvou vrstvách. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, ten je taky krásnej, koukala jsem na něj :-). Zrovna jsem si říkala, že kdybych mohla, tak si domů vezmu všechny:-D

      Vymazat