čtvrtek 8. května 2014

Pískové laky neomrzí!

Ahojky,
tak včera jsem se vrhla do úklidu pokoje. Umíte si představit, jak to po zkouškách asi vypadalo, nicméééně  díky tomu přišla řada i na láčky. Chvíli jsem si prohlížela obsah krabice, která ležela úplně vespod a rozhodla jsem se, že bych mohla zase provětrat pískáče. Ačkoliv už jsem je tak trošku "zamávala na rozloučenou", musím uznat, že to je prostě věc, kterou si musí každý zamilovat a ke které se nejspíš opět vrátím. Mimochodem děkuju moc Kristince za růžovou P2ku, bez ní bych se k téhle značce jen tak nedostala a to by byla hrozná škoda.:-) Zvolila jsem tentokrát až podezřele jemnou kombinaci růžovostříbrné a stříbrné...



Je pravda, že na fotkách není vlastně rozdíl těch dvou barev úplně tak patrný. Je to tak možná i kvůli velkému obsahu stříbrných třpytek v růžovém láčku. Jak už jsem zmínila, jedná se o P2 Sand Style - 010 Adorable a stříbrný zn. Rimmel - 007 Shooting Star. Jinak všichni pískové laky známe, mají supr texturu i barvy a drží na nehtech plno dní. Jen to odlakování!!




Musím tedy říct, že se mi tahle jemná, třpytivá kombinace po delší době zase moc zamlouvá. Jak jste na tom s pískovými laky vy? Love or hate? Protože je fakt, že se možná líbí hodně lidem, ale pro někoho je obtížnější odlakování nepřekonatelnou překážkou.



S fotkami se tentokrát roztrhnul pytel!:-) V každém případě se budu moc těšit na vaše komentáře!!

12 komentářů:

  1. Agreed! :) Shledávám je velmi praktické, většinou velmi hezké (pokud jsou aspoň trochu třpytivé a není to jen matná hrbolatá omítka) a vůbec mají supr vlastnosti. Teď mě ale překvapila Lenka v posledním našem článku s Verčiným lakem s tvrzením, že pískáče od OPI se strukturou výrazně liší třeba od pískových Salvetek. Takžeee.... evidentně je stále co zkoušet a prozkoumávat:) A že bych si teda u OPI vybrala, to zas jo. Nakonec i u té P2. Asi nepřestanu žehrat na to, že tady tu značku nemáme :-(
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, většina pískových laků je bezva, ale najdou se i výjimky. Nebaví mě pak pořád čistit nehty od make upu:-( P2 by tu brala všema deseti, o tom žádná a samozřejmě i OPI, i když jsem se zařekla, že budu psát o věcech běžně dostupných v drogérii :-)

      Vymazat
  2. Rozhodně Love Baju :D Zrovna minulý týden jsem si po dlouhý době užívala Lovesome od P2 :)) No a ten Adorable, to je zkrátka nádhera. Líbí se mi spolu s tím Rimmelem, jak jsi je nakombinovala. A čím víc fotek, tím líp. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!:) No je mi to jasný, že je máš ráda:-D ten poslední příspěvek s mušličkama se mi moc líbil;) tahle kombinace vznikla náhodou, ale nakoenc to dopadlo docela dobře:-)

      Vymazat
  3. Já je mám pořád v oblibě a jak píše Verunka musí se třpytit, jinak mě nechávají klidnou. Adorable mám též a je ještě nelakovaný. Momentálně mám na sobě Dreamy a dnes jsem ještě na něj spáchala nail art akrylovkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se budu moc těšit na článek;) Dreamy je naprosto nádhernej lak, už jsem o u tebe obdivovala:-)

      Vymazat
  4. Mě si pískové laky získaly a jen tak to nepomine.. mám jich doma ještě spoustu, které jsem ani nenalakovala a to neustále značky přicházejí s novými, strašně mě lákají.., ale zařekla jsem se, že si nový nepořídím do té doby, než u mě v krabici nebude čekat žádný na lakování..:)
    jinak kombinace je moc hezká, podobnou taky plánuji.. ke stříbrné se hodí skoro vše:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Luci:-) máš pravdu, stříbrná jde vážně ke všemu, měla už jsem ji i s Blu Imperiale a taky to vypadalo hezky. Taky mám doma plno laků, který jsem ještě nezkoušela, takže jestli to vydržíš a vážně žádnej do tý doby nekoupíš, tak tě obdivuju, protože já na to nemam nervy :-D

      Vymazat
  5. Moc krásné barvy :) Já mám od Gábiny a jak je to krásné, tak to odlakovávín je strašné. A ted jsem si odlakovávala klasický lak a uplně jsem zapomněla, jak to jde dobře :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) já jsem přišla na to, že když si k odlakování pustím videa, tak se daj i ty pískový laky:-D ale jde to teda dost blbě, právě proto jsem za poslední dobu upřednostňovala spíš ty klasický laky, jak říkáš :-)

      Vymazat
  6. Barevná kombinace je dokonalá! :) Já mám pískové laky taky docela ráda, většinou je nosím na dny, kdy vím, že ruce dostanou záhul, protože mi vydrží déle, než běžné laky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-)) a naprosto souhlasím, jsou fakt věrný ;)

      Vymazat